VOZILO

Na dirki Jaguar I‑PACE eTROPHY se bosta srečala izjemna agilnost in prefinjeno upravljanje.

KRATKA DEJSTVA

BATERIJA

BATERIJA

Vozilo I‑PACE eTROPHY poganjajo 90-kilovatne baterije, enake kot poganjajo serijska vozila I‑PACE. Njihova zasnova in najsodobnejši sistem za toplotno upravljanje jim omogočata dolgo življenjsko dobo in dolga obdobja trajne maksimalne moči.
POGONSKI SKLOP

POGONSKI SKLOP

Pogonski sklop, ki ga najdemo v serijskih vozilih I‑PACE, najdemo tudi v vozilu I‑PACE eTROPHY. Ponaša se s 400 KM in 696 Nm takojšnjega navora, od 0 do 100 km/h pa pospeši v pičlih 4,5 sekunde.
FREKVENČNI MENJALNIK (INVERTER)

FREKVENČNI MENJALNIK (INVERTER)

Frekvenčni menjalnik vozila I‑PACE eTROPHY je enak tistemu v serijskem vozilu I‑PACE. Enosmerni tok (DC), ki je shranjen v bateriji, spreminja v izmenični tok (AC), ki napaja motor.
ALUMINIJSKA ARHITEKTURA

ALUMINIJSKA ARHITEKTURA

Lahko aluminijsko arhitekturo, ki jo uporabljamo pri serijsko proizvedenih vozilih I‑PACE, smo nekoliko prilagodili, da bi v vozila I‑PACE eTROPHY lahko namestili varnostno kletko FIA.