NOVI DIZELSKI, BENCINSKI ALI ELEKTRIČNI MOTOR?

Naši bencinski in novi dizelski motorji so najčistejši in najučinkovitejši, kar smo jih kdaj izdelali. Naš najsodobnejši električni pogon pa predstavlja prihodnost. Kateri je pravi za vas?

IZBIRA JE VAŠA

NOVI DIZELSKI MOTOR

NOVI DIZELSKI MOTOR

Današnji dizelski motorji znamke Jaguar, ki so čistejši kot kdaj koli prej, ponujajo izboljšano učinkovitost porabe goriva z značilnostmi navora, ki so primerni za teren in vleko. To je kombinacija, ki ustvari resnično zanesljivo zmogljivost na dolge razdalje.
BENCINSKI MOTOR

BENCINSKI MOTOR

Naši novi bencinski motorji spoštujejo zapuščino legendarne odzivnosti vozil Jaguar ter vam nudijo dinamični in agilni pogon, obenem pa zagotavljajo nizko porabo goriva in nizke izpuste CO2.
ELEKTRIČNI MOTOR (EV)

ELEKTRIČNI MOTOR (EV)

Naši prefinjeni, popolnoma električni pogonski sklopi zagotavljajo visoko zmogljivost brez negativnih izpustov. EV je naelektrena prihodnost znamke Jaguar, ki ga poganja par električnih motorjev z baterijo, ki jo je mogoče polniti. Vozilo se polni z regenerativnim zaviranjem in na polnilnih točkah.

KLJUČNE PREDNOSTI NOVEGA DIZELSKEGA MOTORJA, BENCINSKEGA MOTORJA IN ELEKTRIČNE ENERGIJE

NIZKI IZPUSTI CO<sub>2</sub>

NIZKI IZPUSTI CO2

Novi dizelski motorji znamke Jaguar proizvedejo okoli 20 % manj izpustov CO2 kot bencinski motorji. Dejansko so kupci, ki so izbrali dizelske motorje, od leta 2002 prihranili skoraj 3 milijone ton CO2, ki niso vstopili v ozračje.
SKLADNO Z EU6d TEMP IN RESNIČNIMI IZPUSTI PRI VOŽNJI (RDE)

SKLADNO Z EU6d TEMP IN RESNIČNIMI IZPUSTI PRI VOŽNJI (RDE)

Nova dizelska vozila znamke Jaguar so skladna z EU6d-Temp in resničnimi izpusti pri vožnji (RDE), kar bistveno zmanjšuje izpuste v vseh voznih razmerah. To pomeni, da vam za ta vozila ne bo treba plačati pristojbine za področja v Londonu, kjer so dovoljeni le ultra nizki izpusti (ULEZ).
ZMANJŠANI IZPUSTI DUŠIKOVEGA OKSIDA (NO<sub>x</sub>)

ZMANJŠANI IZPUSTI DUŠIKOVEGA OKSIDA (NOx)

Od septembra 2015 so vsi dizelski modeli vozil Jaguar opremljeni z napredno selektivno katalitično redukcijo (SCR) za naknadno obdelavo izpušnih plinov (tj. AdBlue), ki pomaga pri zmanjšanju izpustov NO x.
IZBOLJŠANA UČINKOVITOST PORABE GORIVA

IZBOLJŠANA UČINKOVITOST PORABE GORIVA

Dizelski motorji zagotavljajo približno 20 % bolj učinkovito porabo goriva kot njihovi bencinski tekmeci. Torej, če na leto pogosto prevozite 20.000 km ali več, je to verjetno najbolj stroškovno učinkovita izbira.
SKLADNO Z EU6d TEMP IN RESNIČNIMI IZPUSTI PRI VOŽNJI (RDE)

SKLADNO Z EU6d TEMP IN RESNIČNIMI IZPUSTI PRI VOŽNJI (RDE)

Nova bencinska vozila znamke Jaguar so skladna z EU6d-Temp in resničnimi izpusti pri vožnji (RDE), kar bistveno zmanjšuje izpuste v vseh voznih razmerah. To pomeni, da vam za ta vozila ne bo treba plačati pristojbine za področja v Londonu, kjer so dovoljeni le ultra nizki izpusti (ULEZ).
DINAMIČNO DOŽIVETJE VOŽNJE

DINAMIČNO DOŽIVETJE VOŽNJE

Z nemoteno in odzivno močjo bencinski motorji znamke Jaguar nudijo najbolj živahne vozne izkušnje. So razburljiva kombinacija lahkotnega delovanja in izjemnih zvokov pri vseh hitrostih.
NIZKI IZPUSTI DELCEV

NIZKI IZPUSTI DELCEV

Naši najnovejši bencinski motorji so opremljeni z zelo učinkovitimi filtri za zajemanje in shranjevanje ultrafinih delcev, saj izpušni plini prehajajo skozi njih. To pomaga zmanjšati količino izpustov v ozračje.
NIŽJI STROŠKI

NIŽJI STROŠKI

Čeprav dizelski motorji običajno nudijo boljši izkoristek goriva, lahko cenejši predhodni stroški na enakovrednih bencinskih motorjih pogosto predstavljajo pametnejšo izbiro za voznike, ki prevozijo manj kilometrov na krajših potovanjih.
BREZ NEGATIVNIH IZPUSTOV

BREZ NEGATIVNIH IZPUSTOV

Vozilo Jaguar I‑PACE nima negativnih izpustov CO2 in lahko trenutno z enim polnjenjem prevozi 470 km. Polnjenje tako stane veliko manj, poleg tega pa nima negativnih izpustov. Ker je v omrežju vsako leto več obnovljivih virov energije, vozilo Jaguar I‑PACE z leti postaja vse čistejše.
PRIROČNOST IN DOSTOPNOST

PRIROČNOST IN DOSTOPNOST

V mnogih mestih lahko električna vozila uporabljajo vozne pasove in parkirna mesta, kjer imajo druga vozila omejen dostop. Prav tako so izvzeta iz vseh pristojbin, ki temeljijo na negativnih izpustih.
DRŽAVNE SPODBUDE

DRŽAVNE SPODBUDE

Električna vozila izpolnjujejo pogoje za ugodnosti, ki jih zagotavljajo vlada, lokalne oblasti in podjetja, ki podpirajo prehod na najčistejše motorje na svetu. To vključuje zlasti nižje davčne stopnje kot pri pogonu na bencinsko in dizelsko gorivo.
NIZKI STROŠKI DELOVANJA

NIZKI STROŠKI DELOVANJA

Razmeroma nizki stroški za električno energijo pomenijo, da so električni avtomobili cenejši za polnjenje. Zaradi manjšega števila premičnih delov pogonskega sklopa, ki jih je treba ohraniti, jih je tudi ceneje vzdrževati.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

ODPRI VSE
Kaj je pogonski sklop?
Kako dolgo traja, da se napolni električno vozilo?
Koliko kilometrov lahko električno vozilo prevozi z enim polnjenjem?
Kakšne so prednosti dizelskega motorja pred bencinskim?
Kako podjetje Jaguar Land Rover zmanjšuje izpuste vozil?
So dizelski motorji čisti?
Kaj je filter za trdne delce dizelskih motorjev (DPF) in zakaj je pomemben?

IZBERITE PRAVO VOZILO JAGUAR ZASE

Ste pripravljeni izbrati pravo vozilo Jaguar, ki bo odgovarjalo vašemu življenjskemu slogu, načinu vožnje in finančnim zmožnostim? Preprosto izberite model iz naše ponudbe in začnite svoje potovanje z vozilom Jaguar.

*Podatki o dosegu EV temeljijo na proizvodnji vozil po standardizirani poti. Doseženi doseg je odvisen od stanja vozila, baterije, dejanske poti in okolja ter načina vožnje.
Predloženi podatki so izračunani na podlagi uradnih testov proizvajalca skladno z zakonodajo EU. Služijo samo za primerjavo. Realni podatki se lahko razlikujejo. Vrednosti CO2 in porabe goriva se lahko razlikujejo glede na nameščena kolesa in dodatno opremo. WLTP (globalno usklajeni preskusni postopek za lahka vozila) je nova preskusna metoda EU za izračun porabe goriva in izpustov CO2 pri vozilih s potniki. Po tej metodi se merijo poraba goriva in energije, doseg in izpusti. Cikel WLTP je zasnovan tako, da zagotavlja rezultate, ki so bližji dejanskim voznim lastnostim. Preskuša se vozila z dodatno opremo in po zahtevnejšem preskusnem postopku ter pri zahtevnejši vožnji.