V podjetju Jaguar Land Rover si vedno prizadevamo ustvariti in vzdrževati odlične odnose s skupnostmi, v katerih delujemo. Z vsemi lokalnimi in regionalnimi skupnostmi, v katerih naše podjetje oblikuje in proizvaja izdelke, želimo oblikovati partnerstva.
Vključenost zaposlenih je temelj naše poslovne zaveze družbeni in gospodarski obnovi skupnosti. Vsi zaposleni v podjetju Jaguar Land Rover so zavezani temu načelu – od članov uprave do zaposlenih v delavnici.
Ker poslujemo kot odgovorni državljani, bomo še izboljšali ugled podjetja kot družbeno odgovorne organizacije. Pozitiven vpliv na skupnost zahteva resnično predanost, zaradi česar vlagamo obsežna sredstva v iskanje odgovorov na ključna vprašanja, ki vplivajo na Jaguar Land Rover in širšo skupnost.
Navdihujemo jutrišnje inženirje
Ambiciozne načrte rasti podjetja Jaguar Land Rover lahko podprejo le inovacije novih izdelkov, motorjev in okoljskih tehnologij. Smo vodilni britanski vlagatelji v raziskave in razvoj v avtomobilski panogi ter uspešno razvijamo revolucionarne novosti na področjih strojništva, zmogljivosti in trajnosti. Da pa bi zagotovili uspešno poslovanje tudi dolgoročno, je ključnega pomena, da spodbujamo nadarjene mlade ljudi, da postanejo naslednja generacija inženirjev in tehnologov.
Naš program Navdihujemo jutrišnje inženirje (ITE) je zasnovan, da ta cilj dosega v sodelovanju s šolami in univerzami. S promocijo učenja in sodelovanja na področjih naravoslovja, tehnologije, strojništva in matematike navdihujemo mlade, da razmislijo o poklicnih poteh na področjih strojništva in proizvodnje.
Prav tako upravljamo s petimi centri za poslovno izobraževanje, v katerih sodelujemo z lokalnimi izobraževalnimi ustanovami in izobraževalnimi dobrodelnimi organizacijami. Centri organizirajo obiske tovarn in dejavnosti v učilnicah. V letu 2012 je več kot 22.000 mladih in 2000 učiteljev obiskalo naše proizvodne obrate.
Kot del našega programa, da vladi pomagamo spodbuditi izobraževanje na področjih naravoslovja, tehnologije, strojništva in matematike, sodelujemo z drugimi proizvajalci avtomobilov, strojnimi podjetji in akademskimi ustanovami pri pripravi izzivov za šole. Ti izobraževalni izzivi vdahnejo življenje znanstvenim in tehnološkim projektom. Učencem zagotovijo praktične projekte, ki jim omogočajo, da raziščejo različne vidike avtomobilske panoge na spodbuden in razburljiv način. Poleg tega mladim pomagajo razviti znanja s področij komunikacije, skupinskega dela, vodenja projektov in računalništva.
Jaguarjev izziv za osnovne šole je bil predstavljen leta 2011 za učence, stare od 5 do 11 let. Izziv vključuje zasnovo in proizvodnjo najhitrejšega avtomobila, ki ga lahko učenci oblikujejo v dveh ali treh dimenzijah. Ekipe otrok, starih od 5 do 7 let, sodelujejo pri dvodimenzionalnem izzivu ter iz lepenke izdelajo dirkalni avtomobil, ki vključuje kolesa in karoserijo. Zasnova je nato natisnjena in pripravljena na dirko. Starejši učenci, stari od 8 do 11 let, razvijejo in izdelajo dirkalni avtomobil v tridimenzionalnem izzivu. Pri tem uporabljajo računalniško podprto načrtovanje, da ustvarijo model iz balze. Učenci iz obeh ekip nato opravijo preizkuse, preden se soočijo neposredno z ekipami iz drugih šol. Izziv učence pouči o različnih znanstvenih in strojnih temah, kot so razvoj, proizvodnja in aerodinamika.
V letu 2012 je na tekmovanju sodelovalo več kot 1700 učencev.
Jaguarjev izziv Matematika v gibanju je letno tekmovanje za otroke, starejše od 9 let, ki učence pritegne k sodelovanju v zabavnih in spodbudnih projektih z uporabo matematike. Učenci sodelujejo v majhnih ekipah in z uporabo različnih matematičnih znanj tekmujejo v načinu Grand Prix, da bi postali šampioni Velike Britanije. V tekmovanju leta 2012 je v programu tekmovalo več kot 150.000 učencev, 40 ekip iz vse Velike Britanije pa se je pomerilo v finalu v središču Heritage Motor Centre v Gaydonu.
Naložbe v skupnost
Kljub gospodarskemu stanju smo ohranili svoje naložbe v programe v skupnosti. Še naprej bomo vlagali v programe za odnose s skupnostmi, ki prinašajo koristi vsem udeležencem. Prav tako bomo spodbujali svoje prodajalce, dobavitelje in druga podjetja, da na podoben način sodelujejo v svojih skupnostih.
Sodelujemo z lokalnimi, regionalnimi in državnimi deležniki pri vplivanju na ključne vladne in regionalne ustanove, izmenjujemo najboljše prakse in si prizadevamo ostati na tekočem z obstoječimi in prihodnjimi aktivnostmi, ki bi lahko vplivale na naše podjetje.
Nadzorni svet in uprava ter višje vodstvo izvajajo številne od teh vlog, kar jim omogoča, da zbirajo informacije in po potrebi spreminjajo strategijo podjetja.
Vključevanje zaposlenih
Naši zaposleni so srce našega uspeha Njihovo znanje, strast in predanost so bili vedno ključnega pomena pri ustvarjanju razburljivih avtomobilov. Sedaj pa s temi znanji prispevajo v dobro skupnosti, v katerih delamo in živimo.
Zaposlene spodbujamo, da prispevajo, kar lahko. Vsak od njih lahko 16 ur na leto nameni podpori različnim programom v skupnostih. Lahko gre za karkoli: delo z učenci s posebnimi potrebami, zaščito starodavnih gozdov, sodelovanje v šolah ... in vse vmes. Podjetje si želi v letu 2013 vsaj 6 odstotkov svojih zaposlenih vključiti v posamezne in skupinske prostovoljne aktivnosti, pri čemer se osredotočamo na obnovo, izobraževanje, mlade, dobrodelnost in okolje. Naši diplomiranci dva dni na leto porabijo za sodelovanje v aktivnostih, ki koristijo skupnosti. V okviru osebne rasti se osredotočajo na izobraževanje in promocijo znanosti, tehnologije, strojništva in matematike.
Razmišljaj lokalno
Stalno analiziramo lastno poslovanje in njegove vplive na ljudi, ki živijo v bližini naših obratov. Da bi lahko sprejemali pravilne odločitve, ki temeljijo na pravih podatkih, vzdržujemo dobre odnose z lokalnimi skupnostmi.
Člani lokalnega sveta in predstavniki prebivalcev se nam pridružijo pri pregledovanju naših načrtov in nam predstavijo svoje zamisli in skrbi.
Zunanja priznanja
Jaguar je del organizacije Business in the Community (BITC) že od leta 1987 in strategija odnosov z družbo temelji na ogrodju BITC. Podjetje je predano uresničevanju programa naložb v skupnost in spodbuja prodajalce, dobavitelje in zunanja podjetja, da sledijo njegovemu vzoru.
Jaguar Land Rover je leta 2010 postal prvi proizvajalec avtomobilov v Veliki Britaniji, ki je osvojil nagrado CommunityMark. Nagrado podeljuje organizacija BITC in je priznana kot državni standard na področju naložb v družbo. Ta dosežek prepoznava obsežne naložbe podjetja Jaguar Land Rover v programe, ki koristijo skupnosti, kar vključuje pet centrov za poslovno izobraževanje, državne izobraževalne ponudbe in širok nabor partnerstev z različnimi skupnostmi.
V začetku leta 2013 je Jaguar Land Rover prejel najvišjo oceno v indeksu družbene odgovornosti, kot jo ocenjuje organizacija BITC. Priznanje Platinum Big Tick odraža zavezo podjetja Jaguar Land Rover družbeni odgovornosti v poslovanju, ki se je glede na leto 2012 izboljšalo za 10 odstotkov. To je že peto leto zapored, da je Jaguar Land Rover izboljšal svojo oceno od začetkov sodelovanja v indeksu v letu 2009.